Toblerone

Zermatt, Switzerland

Éjjel kicsit hideg volt Zermattban, de a nap remekül sikerült, kis reggeli vita után - nem hoztunk túrazsákot, így venni kellett egyet a túraközpontban, ami Atinak kicsit fájt- elindultunk a Matternhorn felé. Felvonóval mentünk a Schwarzerzee-ig, ahol semmiféle tó, főként nem fekete volt, leginkább egy pocsolya. Onnan túráztunk fel a Matternhorn lábáig, de az első turistaházig már nem mentünk fel. Egy helyen majdnem visszafordultunk, mert az omladozó sziklába vájt lépcső nem tetszett Atinak. Unszolásomra ezen túljutottunk, és továbbmentünk. Szerencsére, mert csodálatos volt ezután a táj, amit láttunk. A hegy lábánál főztünk egy maggi tyúkhúslevest, és napoztunk. Mire leértünk Zermattba gyalog, már fél hat volt, így elég nagy utat tettünk észrevétlenül is. Vacsira bordeaux-i és olívabogyó, sonka, parmezán és saláta a megérdemelt jutalmunk, majd egy kevéssé izgató konzerv spagetti parmezánnal. Utána a kedvencünk: étcsokoládé.

A városban viszonylag sok arab, indiai turista is van, ők csak nézelődtek, nem túráznak. Aranyos kis japánokkal viszont összefutottuk a hegy lábánál, ki tudja meddig mentek fel-ők bevállalósabbak ezek szerint.